Algemene bedrijfsvoorwaarden

Elke goede samenwerking heeft een eerlijke basis nodig. Dat is de reden voor onze Algemene Voorwaarden (AVV). Neem alsjeblieft de tijd om de volgende AVV te lezen, omdat deze onze juridische onderlinge relatie regelen.

1. Toepasselijkheid

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle juridische overeenkomsten tussen ons (Outfittery GmbH, Mehringdamm 55, 10961 Berlin) en jij als klant, die je als verbruiker overeenkomt, d.w.z. dat je deze overeenkomst niet in het kader van je commerciële of zakelijke activiteiten sluit.

  2. Leveringen en diensten van ons gebeuren uitsluitend volgens de geldende voorwaarden (Algemene Voorwaarden). Afwijkende of tegensprekelijke AVV zijn ook dan niet van toepassing, wanneer wij deze niet weerspreken en onvoorwaardelijk wordt geleverd. De AVV die geldig zijn ten tijde van het sluiten van de overeenkomst zijn van toepassing. Deze kun je te allen tijde terugvinden op www.outfittery.nl/terms.

2. Registratie

  1. De registratie staat aan het begin van onze contractuele relatie. Om gebruik te kunnen maken van onze diensten, willen wij je vragen een klantenaccount te openen en je te registreren. Het is belangrijk dat je hierbij volledige gegevens vermeldt. In het bijzonder moet je je volledige naam, je adres, je geboortedatum en je e-mailadres waarheidsgetrouw vermelden en altijd up-to-date houden. Wij behouden het recht, je aanmeldgegevens te controleren. Je hebt geen recht op registratie. Veranderingen van je gegevens moet je ons meedelen of in je klantenaccount veranderen om kosten te vermijden, voordat je een nieuwe bestelling plaatst.

  2. Wij hebben het recht, ook via elektronische kanalen met jou te communiceren. Voor dit doeleinde kunnen wij jou e-mails, tekstberichten en in-app push-mededelingen sturen en via deze manier geldige verklaringen meedelen, voor zover er niet dwingend een strengere vorm is voorgeschreven. Dit geldt ook voor contractuele doeleinden.

  3. De tijdens je registratie vermelde gegevens worden door ons opgeslagen, zodat je je te allen tijde weer kunt aanmelden met je toegangsgegevens. Houd er alstublieft rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor het waarborgen van de vertrouwelijkheid van je toegangsgegevens. Hetzelfde geldt voor de beperking van de toegang tot je computer of je mobiele apparatuur. Je gaat ermee akkoord verantwoordelijk te zijn voor alle activiteiten, die via jouw account met jouw toegangsgegevens worden uitgevoerd, voor zover dit juridisch is toegestaan. Wij raden aan, alle benodigde maatregelen te nemen om te waarborgen dat jouw toegangsgegevens, in het bijzonder je wachtwoord, geheim blijven en veilig worden bewaard. Je moet ons direct informeren als je vermoedt dat derden kennis hebben genomen van jouw toegangsgegevens of de toegangsgegevens ongeautoriseerd worden gebruikt of als dit waarschijnlijk is.

  4. Wij behouden het recht je klantenaccount te verwijderen, als jouw gedrag hiertoe een gegronde reden geeft. Dit is in het bijzonder het geval, als je verkeerde informatie verstrekt of als je in strijd bent met het toepasselijk recht of contractuele overeenkomsten.

  5. Je hebt de mogelijkheid, bestanden (in het bijzonder foto's) te uploaden in je klantenaccount. Dit gebeurt uitsluitend op vrijwillige basis en is niet nodig om gebruik te maken van onze diensten. Maar deze informatie kan ons helpen, het style-advies voor jou verder te verbeteren. Je verklaart je toestemming bij het verwerken van deze persoonlijke gegevens voor dit doeleinde. Deze toestemming kun je te allen tijde herroepen. Je verzekert dat jij de oorspronkelijke verstrekker van het beeld- en tekstmateriaal bent, dat je naar ons stuurt en dat het beeldmateriaal vrij van rechten van derden is. Bovendien verzeker je dat met het beeldmateriaal geen (geestelijke) eigendomsrechten of commerciële rechten (bijvoorbeeld merkrechten) worden geschonden, en dat de afgebeelde personen akkoord gaan met de publicatie, zonder dat hiervoor vergoedingen moeten worden betaald. Jij bent aansprakelijk tegenover ons voor eventuele schade die ontstaat in dit verband.

  6. Alle genoemde plichten zijn ook van toepassing bij het gebruik van de OUTFITTERY-app. U heeft een internetverbinding nodig om al onze beschikbare diensten met de OUTFITTERY-app te kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen afzonderlijke kosten ontstaan, die voor jouw rekening zijn. Dit is geen onderdeel van onze diensten voor jou.

  7. Alle door ons online aangeboden diensten worden via het internet aangeboden. Je accepteert dat hierdoor algemene risico's bestaan en zo bijvoorbeeld gegevensdiefstal kan ontstaan en een inbreuk op jouw privacy kan optreden.

  8. Je hebt uitsluitend het recht, een klantenaccount bij ons te bezitten. Wij behouden het recht, meervoudige aanmeldingen te verwijderen.

3. Sluiten van de overeenkomst, eenzijdige bepaling van de diensten van OUTFITTERY

  1. Een overeenkomst tussen jou en ons komt tot stand, als jij een bestelling plaatst en wij deze aanvaarden. Het aanvaarden van je bestelling geschiedt of in de vorm van een verzendbevestiging of met een aparte e-mail, waarin een opsomming van de voor jou samengestelde goederen en prijzen worden genoemd. Er bestaat echter geen recht op het accepteren van jouw bestelling.

  2. Onze internetpresentatie en de weergave van goederen op onze webpagina's vormen geen binden aanbod van ons voor jou, maar dienen slechts als suggesties voor jou om een bestelling te plaatsen.

  3. Voor het uitvoeren van een bestelprocedure hebben we in eerste plaats informatie nodig over je persoonlijke stijl, je smaak etc. (persoonlijke informatie). Wij willen je vragen, deze informatie ter beschikking te stellen. Dit geschiedt in eerste plaats, door in het kader van je aanmelding informatie over jezelf te verstrekken evenals vervolgens door een individueel advies door een van onze stylisten. Het individueel uitgevoerde stijladvies kan plaatsvinden, zodat we jouw stijlwensen beter kunnen leren kennen en je goederen helemaal volgens jouw persoonlijke smaak kunnen sturen.

  4. Het stijladvies aan het begin en ook continu maakt deel uit van onze contractuele diensten voor jou. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij ook contact met jou opnemen, om een reactie op ons stijladvies, over de naar jou opgestuurde evenals de naar ons geretourneerde goederen te krijgen. Dit is nodig om jouw voorkeur te leren kennen en onze service voor jou verder te kunnen personaliseren en voortdurend te verbeteren. Het stijladvies geschiedt hierbij volgens jou voorkeur via de door ons aangeboden kanalen (bijv. telefoon, e-mail, SMS).

  5. Als je de autopiloot-functie hebt geactiveerd, sturen we je regelmatig nieuwe producten toe. De keuze van de goederen geschiedt op basis van ons goeddunken op basis van jouw persoonlijke informatie. Op die manier ontvang je in de door jou gekozen afstanden goederen, zonder elke keer een afzonderlijke nieuwe bestellen te hoeven plaatsen. Je kunt de autopiloot-functie in je klantenaccount op elk moment weer deactiveren.

  6. Met elk van je bestellingen verstrek je ons een eenzijdige bepaling van diensten overeenkomstig § 315, 316 BGB. Hierdoor sta je ons toe, jou goederen te sturen, die wij op basis van jouw persoonlijke informatie volgens ons goeddunken als geschikt achten voor jou. Je hebt geen recht op het toesturen van bepaalde goederen voor een bepaalde prijs. De prijzen zijn afgestemd op de gangbare prijzen in de detailhandel. Per bestelling sturen wij jou producten in het door jou verstrekte budget op, echter met een maximale waarde van 1.500,- euro incl. de wettelijke belasting. Met de keuze van de betreffende producten en mededeling aan jou maken wij gebruik van de eenzijdige bepaling van de diensten.

4. Wettelijk herroepingsrecht

  1. Als verbruiker heb je het recht, het overeengekomen contract binnen 14 dagen te herroepen. De wettelijk voorgeschreven instructies voor de herroeping over de voorwaarden en gevolgen van de herroeping evenals een voorbeeld-herroepingsformulier vind je hier.

  2. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op contracten voor het leveren van goederen, die niet in massa geproduceerd worden en voor diens productie een individuele keuze of bepaling door de gebruiker doorslaggevend is of die eenduidig gebaseerd zijn op de persoonlijke behoeften van de gebruiker. Dit geldt ook bij verzegelde goederen, die op basis van de volksgezondheid of de hygiëne niet geschikt zijn voor retournering, als hun verzegeling na de levering werd verwijderd.

  3. In geval van retournering bij het rechtmatig uitvoeren van het herroepingsrecht zullen wij de aankoopprijs vergoeden. Wij maken gebruik van dezelfde betaalmethode voor het vergoeden van de aankoopprijs, die jij bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt. We kunnen de terugbetaling zolang weigeren totdat we de artikelen terug hebben ontvangen of totdat je het bewijs hebt geleverd dat je de goederen hebt geretourneerd, afhankelijk van wat als eerste plaatsvindt.

  4. Wij willen je vragen, de meegeleverde retoursticker te gebruiken voor het retourneren van de goederen. Mocht de retoursticker niet (meer) aanwezig zijn, kun je via onze Customer Service via + 49 30 255 585 250 te allen tijde een nieuwe sticker aanvragen.

5. Vrijwillige retourengarantie

  1. Wij willen dat jij je op je gemak voelt, als je bij ons iets bestelt. Jij geeft ons jouw vertrouwen, doordat wij voor jou geschikte producten mogen uitzoeken. In ruil hiervoor willen wij je ons vertrouwen geven en verlenen wij je naast het wettelijke herroepingsrecht een vrijwillige retourengarantie van 30 dagen. Deze termijn begint op de dag dat je de goederen hebt ontvangen.

  2. Het uitoefenen en afhandelen van je rechten in het kader van de retourengarantie geschiedt analoog ten opzichte van het wettelijke herroepingsrecht en beperkt deze op generlei wijze en is ook niet bedoeld als vervanging hiervan.

  3. De vrijwillige retourengarantie heeft geen betrekking op de aankoop van cadeaubonnen.

6. Leveringsvoorwaarden, verzendkosten en risico-overdracht

  1. De goederen worden aan het adres geleverd dat je bij je registratie of bij de bestelling hebt vermeld. Bij foutieve informatie ben jij aansprakelijk voor de extra ontstane kosten. Dat geldt ook als de zending niet kan worden geleverd en als dit rust op jouw verantwoordelijkheid. Je verleent ons het recht, goederen ook af te geven bij je buren.

  2. De verzendkosten voor leveringen binnen de door ons vermelde leveringsgebieden zijn voor onze rekening. De levering geschiedt door een door ons uitgekozen transportbedrijf. Wij doen ons best, je bestelling binnen 7 werkdagen te leveren. Wij kunnen je echter geen bindende verzend- of levertermijn garanderen. De levertermijn kan door omstandigheden, waar wij niet aansprakelijk voor zijn, vertraging oplopen.

  3. De kosten voor het retourneren, als een retourzending vanwege gebreken nodig is of als je tijdig gebruik maakt van je wettelijk herroepingsrecht of het gegarandeerde retourenrecht, zijn voor onze rekening. Het risico van verslechtering of verlies van de goederen gaat op het tijdstip van overdracht van de goederen over op jou of een door jou gevolmachtigde (risico-overdracht).

  4. Bestellingen met leveringen overzee of naar speciale belastingzones kunnen wij vanwege belastingtechnische redenen niet aanvaarden en ook niet uitvoeren.

7. Cadeaubonnen

  1. Je hebt ook de mogelijkheid, bij ons cadeaubonnen met uiteenlopende waarden te kopen, die dan als betaaloptie voor het bestellen van goederen, echter niet voor de koop van andere cadeaubonnen, kunnen worden gebruikt. Een uitkering in contanten van de waarde van de cadeaubon of resterend bedrag van de cadeaubon en rente op dit bedrag zijn uitgesloten.

  2. Een koopovereenkomst tussen ons komt tot stand, doordat wij jouw cadeaubon-bestelling accepteren en deze bevestigen. Wij zijn echter niet verplicht, deze bestelling te accepteren.

  3. Met cadeaubonnen heb je het recht na volledige betaling van de cadeaubon binnen de geldigheidsduur ervan een bij ons geplaatste bestelling hiermee te betalen. Als de waarde van de cadeaubon niet hoog genoeg is om de bestelling volledig te betalen, kan het verschil worden voldaan met de aangeboden betaalmogelijkheden. Een eventueel resterend tegoed wordt toegekend op de klantenaccount van degene die de cadeaubon verzilvert en er wordt rekening mee gehouden bij toekomstige aankopen. Een tegoed komt te vervallen als de geldigheidsduur van de cadeaubon is verstreken.

  4. Elke cadeaubon bevat een cadeauboncode, die degene die de cadeaubon wil verzilveren, het recht geeft de cadeaubon te verzilveren. Ga daarom bijzonder zorgvuldig om met de gegevens van de cadeaubon omdat in geval van verlies, vermoedelijk verlies, diefstal of het gevaar van misbruik van een door ons verstrekte cadeaubon geen hulp kan worden verstrekt. De naam van de tot verzilvering bevoegde persoon staat niet op de cadeaubon. Eenieder die kennis heeft van de gegevens van de cadeaubon, heeft de mogelijkheid, deze te verzilveren. Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden.

  5. Voor het verzilveren van een cadeaubon moet de code van de cadeaubon tijdens de bestelprocedure worden vermeld. Achteraf verzilveren is niet mogelijk. Per bestelling kan maar een code worden ingegeven. De cadeaubon is niet overdraagbaar naar een andere persoon nadat deze is toegevoegd aan een klantenaccount.

  6. De geldigheid van de cadeaubon is beperkt. De termijn voor het verzilveren bedraagt drie jaar en begint met het einde van het jaar, waarin de cadeaubon werd gekocht. Een verzilveren na afloop van de verzilveringstermijn is niet mogelijk en de cadeaubon verliest zijn geldigheid. Een restitutie van de aankoopprijs is niet mogelijk.

  7. De cadeaubon wordt uitsluitend in digitale vorm en alleen naar het e-mailadres gestuurd dat is opgegeven bij de bestelling. Indien het adres van de ontvanger niet correct is opgegeven, draag jij het risico van een foutieve levering en eventuele extra kosten. Datzelfde geldt als de cadeaubon als gevolg van een reden, waarvoor jij verantwoordelijk bent, niet kan worden geleverd.

  8. Als verbruiker heb je het recht, het overeengekomen contract binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden te herroepen. De wettelijk voorgeschreven instructies voor de herroeping over de voorwaarden en gevolgen van de herroeping evenals een voorbeeld-herroepingsformulier vind je hier. Houd er alstublieft rekening mee dat onze vrijwillige retourengarantie niet van toepassing is op de aankoop van cadeaubonnen.

8. Aankoopprijs

  1. Met verzending van de goederen ontvang je een pakbon met een opsomming van alle toegestuurde artikelen evenals het totale bedrag. De vermelde prijzen zijn eindprijzen en bevatten de wettelijke belasting. Jij gaat ermee akkoord dat wij je rekeningen elektronisch toesturen. Dit geschiedt of per e-mail of wij stellen je deze documenten ter beschikking in je klantenaccount.

  2. Extra kosten zoals bankkosten en overschrijvingskosten zijn niet voor onze rekening. Dit geldt ook bij het terugbetalen aan jou in het geval van een herroeping of gegarandeerde retournering.

9. Betalingsmodaliteiten

  1. Je kunt je betalingen aan ons principieel via creditcard, PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxemburg (hierna 'PayPal' genoemd) of op rekening uitvoeren. Wij behouden ons het recht voor, individuele betaalmethoden niet of slechts voor bepaalde bestellingen aan te bieden.

  2. De goederen blijven tot volledige betaling van de aankoopprijs ons eigendom.

  3. Bij koop op rekening moeten het leveradres, je woonadres en het rekeningadres identiek zijn. Het factuurbedrag moet binnen 14 dagen na factuurdatum worden betaald. De betaalmethode koop op rekening is niet van toepassing op alle aanbiedingen en heeft onder omstandigheden een succesvolle kredietwaardigheidscontrole door ons en/of door een door ons in dienst genomen dienstverlener als voorwaarde. Hierbij wordt informatie uit eerder betalingsgedrag en kredietwaardigheidsinformatie op basis van wiskundig-statistieke procedures o.a. door gebruik van de adresgegevens geëvalueerd. Hier vind je de door ons in dienst genomen dienstverleners. Als op basis van je kredietwaardigheidsinformatie een te hoog wanbetalingsrisico bestaat, kunnen wij je geen koop op rekening aanbieden, maar bieden we je wel een alternatief betalingsmiddel aan.

  4. In geval van aankoop via creditcard of PayPal behouden wij ons het recht voor een voorschot aan te vragen, dat via de betalingsdienstverlener PayPal of via een creditcard moet worden voldaan. Dit bedrag wordt vervolgens verrekend met de betreffende goederenwaarde of na afgeronde retourzending terugbetaald. Als je per creditcard of PayPal wilt betalen, ben je er principieel toe verplicht, een waarborg te leveren voor de te versturen goederen. Hiervoor behouden wij het recht, een bedrag in het kader van een zogenaamde pre-authorization voor onze gunst uit de kredietomvang, die jou of je creditcard-instituut of PayPal is toegekend, op te vragen en voor een bepaalde periode te blokkeren.

  5. Mocht er een probleem bestaan met de door jou gekozen betaalmethode, kunnen wij elke andere geldige aan jouw klantenaccount gekoppelde betaalmethode belasten.

10. Achterstallige betaling

  1. Er is sprake van achterstallige betaling als je door redenen waarvoor jezelf verantwoordelijk bent niet tijdig betaalt. In dit geval brengen we een forfaitaire schadevergoeding van 5,00 euro in rekening. Jij hebt het recht te bewijzen dat er überhaupt geen sprake is van een schade of dat deze duidelijk geringer is dan dit forfaitaire bedrag.

  2. Wij behouden ons het recht, de wettelijke moratoire rente in rekening te brengen.

11. Aansprakelijkheid

  1. De wettelijke garantie is van toepassing. D.w.z. dat je gedurende een periode van twee jaar vanaf levering van de goederen het recht op garantie hebt en dat je een verbetering of vervanging van de bij ons gekochte goederen kunt verlangen, als blijkt dat deze gebrekkig zijn of blijken anders als beschreven te zijn. In geval van gebruikte goederen bedraagt de garantieperiode een jaar. Als de goederen niet binnen een gepaste periode of niet zonder complicaties gerepareerd of vervangen kan worden, kun je het restitueren van het aankoopbedrag of een korting op het aankoopbedrag eisen.

  2. Als een hernieuwde levering in het kader van de garantie heeft plaatsgevonden, ben jij ertoe verplicht, de gebrekkige goederen binnen 30 dagen aan ons te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor onze rekening.

  3. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, vertragingen of belemmeringen in de uitvoering die buiten onze verantwoordelijkheid vallen of die te wijten zijn aan ongeschikt, verkeerd of oneigenlijk gebruik van de goederen.

  4. Ongeacht de juridische rechtsgronden, zijn wij alleen aansprakelijk voor schade die opzettelijk of met grove nalatigheid is veroorzaakt of als het schuldig verzuim aan leven, ledematen of gezondheid is veroorzaakt door ons, of in geval van aantoonbare schending van een essentiële contractuele verplichting of hoofdverplichting (een verplichting waarvan de nakoming de correcte uitvoering van de contractuele relatie eerst mogelijk maakt, waarvan de schending de realisatie van het contractuele doel in gevaar brengt en op de naleving waarvan de klant regelmatig kan vertrouwen, waartoe in het bijzonder, echter niet uitsluitend, (de feilloze) levering van de goederen als basis van de beoordeling van onze medewerkers behoort) of in geval van niet-nakoming van een waarborg of als een gebrek op frauduleuze wijze door ons werd verborgen. In het geval van een schending van een essentiële contractuele hoofd- verplichting die kan worden herleid tot eenvoudige nalatigheid, is de aansprakelijkheid van ons beperkt tot typisch voorzienbare schade. Verdere aansprakelijkheid van ons is uitgesloten. De aansprakelijkheid volgens de wet productaansprakelijkheid blijft gelden voor deze algemene voorwaarden.

12. Gegevensbescherming

Bij de verwerking van je persoonlijke gegevens houden wij ons strikt aan de wettelijke bepalingen, in het bijzonder de AVG en de Duitse wet tot bescherming van persoonsgegevens (BDSG). Hier kun je onze privacyverklaring lezen.

13. Slotbepalingen

  1. De Europese Commissie stelt een platform voor online-geschillenbeslechting ter beschikking. Wij zijn niet verplicht en ook niet ertoe bereid, deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure van een geschillenbeslechtingscommissie.

  2. De complete inhoud van onze website en de app, evenals tekst, grafieken, logo's, button-symbolen, afbeeldingen, audio-clips, digitale downloads en gegevensverzamelingen zijn ons eigendom of het eigendom van derden, die inhoud leveren of de website ter beschikking stellen. Alle inhoud is wettelijk beschermd en mag niet zonder onze toestemming worden gebruikt.

  3. Je gaat ermee akkoord, geen goederen, die je bij ons hebt gekocht, naar landen, individuen, bedrijven, organisaties of genootschappen te exporteren, re-exporteren of overhandigen, in of aan die een dergelijk export wettelijk is beperkt of verboden (bijvoorbeeld op basis van economische sancties of embargo's). Bovendien ga je akkoord dat je geen goederen van ons ontvangt, als je zelf onderhevig bent aan restrictieve maatregelen (sancties).

Je hebt het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgaaf van redenen te herroepen. De termijn van het herroepingsrecht begint op de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de transporteur is, de goederen of een gedeelte van de laatste levering in ontvangst heeft genomen.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons over je besluit, deze overeenkomst te herroepen, eenduidig informeren. Hiervoor kun je het meegeleverde voorbeeld-herroepingsformulier gebruiken. Dit is echter niet verplicht.

Richt je verklaring tot herroeping alstublieft aan

OUTFITTERY GmbH, Mehringdamm 55, 10961 Berlin, Duitsland, E-mail: service@outfittery.nl

Om te voldoen aan de herroepingstermijn is het voldoende om de kennisgeving van de uitoefening van het herroepingsrecht voor het einde van de herroepingstermijn te versturen.

Gevolg van de herroeping

Als je deze overeenkomst herroept, dienen wij je alle betalingen, die wij van jou hebben ontvangen, inclusief de verzendkosten, onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop de mededeling van jouw herroeping van deze overeenkomst door ons is ontvangen, te restitueren. Wij maken gebruik van dezelfde betaalmethode voor het restitueren, die jij bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt. Wij zullen je in geen geval kosten in rekening brengen voor het restitueren van dit bedrag. Ook de kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor onze rekening. Maak voor het retourneren gebruik van het meegeleverde retourenetiket. We kunnen de terugbetaling weigeren totdat we de artikelen terug hebben ontvangen of totdat je het bewijs hebt geleverd dat je de goederen hebt geretourneerd, afhankelijk van wat als eerste plaatsvindt.

Je dient de goederen direct en in ieder geval binnen veertien dagen na de dag, waarop je ons op de hoogte hebt gesteld van de annulering van de overeenkomst aan ons te retourneren of te overhandigen. De termijn wordt gehaald als je de goederen voor het einde van de periode van veertien dagen verstuurt.

Je bent alleen aansprakelijk voor waardeverlies van de goederen als dit verlies het gevolg is van de behandeling van de goederen die niet nodig is om de aard, de eigenschappen en het functioneren ervan te controleren.

(Als je de overeenkomst wilt herroepen, vul dit formulier dan alstublieft in en stuur het per post of e-mail terug.)

An

OUTFITTERY GmbH

service@outfittery.de

Mehringdamm 55

10961 Berlin

DUITSLAND

Bij deze herroep ik de door mij gesloten overeenkomst over de aankoop van de volgende goederen:

_________________________

_________________________

_________________________

(Goederen vermelden)

bestelt op _________________________

ontvangen op _________________________

Je volledige naam _________________________

Je adres _________________________

Je klantennummer _________________________

Datum _________________________ Handtekening* _________________________

(*alleen bij mededeling op papier)

Duitsland

Arvato Payment Solutions GmbH, Gütersloher Straße 123, D-33415 Verl

Oostenrijk

Credify Informationsdienstleistungen GmbH, Gumpendorfer Straße 21, 1060 Wien, über die Arvato Payment Solutions GmbH, Gütersloher Straße 123, D-33415 Verl

Zwitserland

CRIF AG, Hagenholzstrasse 81, 8050 Zürich, über die Arvato Payment Solutions GmbH, Gütersloher Straße 123, D-33415 Verl

Nederland

Experian Nederland BV, Postbus 16604, NL-2500 BP Den Haag, über die Arvato Payment Solutions GmbH, Gütersloher Straße 123, D-33415 Verl

België

BISNODE, Researchdreef 65 Allée de la Recherche, 1070 Brussels über die CRIF Bürgel GmbH, Leopoldstraße 244, 80807 München

Zweden

Creditsafe i Sverige AB, Garda Fabriker, Fabriksgatan 7, 41250 Göteborg über die CRIF Bürgel GmbH, Leopoldstraße 244, 80807 München

Denemarken

Experian, Karenslyst Alle 8b, Pb. 5275 Majorstuen, 0303 Oslo über die CRIF Bürgel GmbH, Leopoldstraße 244, 80807 München